Regulamin gabinetu

Regulamin korzystania z usług Gabinetu Psychoterapii i Rozwoju Osobistego SERENITY

§1 Usługi i jakość ich świadczenia

  1. W gabinecie psychoterapii przyjmowane są osoby, które wyrażają zgodę na kontakt z psychologiem, psychotraumatologiem, psychoterapeutą i specjalistą psychoterapii uzależnień oraz akceptują warunki niniejszego Regulaminu.
  2. W ramach oferty gabinetu psychoterapii prowadzone są konsultacje psychologiczne, indywidualne sesje psychoterapeutyczne oraz sesje psychoterapii par i małżeństw. Zarówno konsultacje, jak i sesje psychoterapeutyczne mogą być prowadzone w formie spotkań tradycyjnych, odbywających się w gabinecie lub też w formie sesji online za pośrednictwem komunikatora Skype.
  3. Rozpoczęcie procesu psychoterapii poprzedzone jest konsultacjami psychologicznymi, które dają możliwość wzajemnego poznania się, jak również służą sformułowaniu problemu, ustaleniu celu lub celów psychoterapii oraz określeniu zasad współpracy.
  4. Proces psychoterapii rozpoczyna się zawsze od zawarcia kontraktu terapeutycznego. Ustalone w nim indywidualne warunki współpracy dostosowane są do potrzeb Klienta i mogą nieznacznie modyfikować niniejszy Regulamin.
  5. Konsultacje psychologiczne, sesje psychoterapii indywidualnej prowadzone są z częstotliwością ustalaną indywidualnie z każdym Klientem na etapie zawierania kontaktu terapeutycznego, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu i trwają po 50 minut każda.
  6. Konsultacje psychologiczne i sesje psychoterapii par i małżeństw prowadzone są z częstotliwością 1 raz w tygodniu i trwają po 60 minut każda.
  7. W przypadku spóźnienia Klienta na sesję czas jej trwania nie ulega wydłużeniu. W sytuacji, gdy sesja zostaje opóźniona z powodów zależnych od terapeuty, czas jej trwania zostanie odpowiednio wydłużony w trakcie bieżącego lub kolejnego spotkania, w zależności od możliwości każdej ze stron.
  8. Wszystkie usługi świadczone w ramach gabinetu psychoterapii są zgodne z Kodeksem Etyki Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz z przepisami prawa obowiązującymi w Polsce.
  9. W trosce o wysoką jakość świadczonych usług praca psychoterapeuty poddawana jest regularnej superwizji u superwizora Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz superwizora psychotraumatologii.

§2 Poufność sesji i dobro Klienta

  1. Psychoterapeuta zobowiązany jest do przestrzegania tajemnicy zawodowej.
  2. Zasadą poufności objęte są wszystkie informacje udzielone przez Klientów w procesie psychoterapii zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej. Zasady zawarte w Kodeksie Etycznym Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego zobowiązują psychoterapeutów do przestrzegania tajemnicy zawodowej, co oznacza, że informacje dotyczące Klientów nie mogą zostać ujawnione w żaden sposób, chyba, że wyrażą na to zgodę wszystkie osoby, których te informacje dotyczą.
  3. Treść sesji pozostaje poufna i nie może być ujawniana osobom trzecim ani przez psychoterapeutę, ani przez Klienta, z zastrzeżeniem § 2 pkt 6 i 7.
  4. W sytuacji podjęcia przez Klientów decyzji o rozwodzie lub wszczęcia innego postępowania sądowego psychoterapeuta nie zeznaje na temat prowadzonego przez siebie procesu psychoterapeutycznego, także zakończonego, ze względu na zobowiązanie do zachowania tajemnicy zawodowej.
  5. Sesja może być zarejestrowana na nośniku danych elektronicznych wyłącznie za obopólną zgodą Klienta i psychoterapeuty, w szczególności, jeśli nagranie stanowi materiał pomocniczy w procesie psychoterapii.
  6. Psychoterapeuta w trosce o świadczenie wysokiej jakości usług poddaje swoją pracę z Klientem superwizji, w trakcie której omawia kwestie związane z prowadzonymi przez siebie procesami psychoterapeutycznymi. Superwizor jest zobowiązany do przestrzegania tajemnicy zawodowej.
  7. W przypadku, kiedy w ocenie psychoterapeuty zdrowie lub życie Klienta i/lub osób z jego otoczenia jest zagrożone, ma on prawo powiadomić o tym fakcie wskazane przez Klienta osoby lub zawiadomić stosowne służby, np. wezwać pomoc medyczną.
  8. Psychoterapeuta może odmówić świadczenia usługi osobie, która jest pod wpływem środków psychoaktywnych, jest agresywna lub naraża dobra osobiste terapeuty.
  9. Psychoterapeuta prowadząc sesję online ma prawo przerwać połączenie, jeśli Klient połączy się w celu innym niż konsultacja czy sesja psychoterapeutyczna lub gdy pojawią się uzasadnione przesłanki, że znajduje się on pod wpływem środków psychoaktywnych.

§3 Zaświadczenia

  1. Wydanie zaświadczenia o odbytej terapii jest możliwe na zgodny, pisemny wniosek wszystkich uczestników terapii z podaniem celu, w jakim zaświadczenie ma być wydane oraz komu ma zostać okazane.
  2. Zaświadczenie może zawierać informacje o liczbie odbytych sesji, datach spotkań i o tym, kto w nich uczestniczył. Zaświadczenie nie odnosi się do treści sesji terapeutycznych.

§4 Dane osobowe

  1. Dane osobowe przekazywane są przez Klienta dobrowolnie i będą one wykorzystane wyłącznie w celu realizowania sesji konsultacyjnych lub terapeutycznych.
  2. W procesie rejestracji Klient zobowiązany jest do podania, w zależności od preferowanego przez siebie kanału komunikacji: adresu e-mail, nazwy użytkownika Skype lub numeru telefonu.
  3. Właściciel gabinetu psychoterapii dokłada wszelkich starań, by dane przekazane przez Klientów były należycie chronione i zabezpieczone przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem przez osoby trzecie. 
  4. Zgromadzone dane Klientów nie są przekazywane, sprzedawane czy użyczane innym osobom bądź instytucjom, chyba, że dzieje się to zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu bądź prokuratury lub innego uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa albo w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia Klienta lub osób z jego otoczenia.
  5. Podejmując kontakt z gabinetem psychoterapii Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów prowadzenia psychoterapii, w szczególności umawiania wizyt, kontaktu przez komunikator Skype, e-mail lub telefon, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej.
  6. Klauzule informacyjne dotyczące polityki prywatności zawarte są w załącznikach nr 1 i nr 2 do niniejszego Regulaminu.

§5 Rezerwacja wizyt i płatności

  1. Konsultacje psychologiczne w gabinecie psychoterapii można rezerwować za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając maila na adres: biuro@gabinetserenity.pl, dzwoniąc lub wysyłając sms na numer +48 601 235 539 lub korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej https://gabinetserenity.pl/. Rezerwacji można dokonać od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 18.00.
  2. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie przez Klienta jego numeru telefonu lub adresu e-mail, które będą wykorzystane wyłącznie do komunikacji gabinetu psychoterapeutycznego z Klientem i udzielania odpowiedzi na sformułowane przez niego pytania.
  3. Płatności za psychoterapię prowadzoną stacjonarnie w gabinecie psychoterapii uiszczane są na miejscu po zakończonej sesji psychoterapeutycznej. Możliwa jest płatność gotówką lub kartą.
  4. Za sesje prowadzone online płatności dokonać należy za pomocą przelewu tradycyjnego na wskazany poniżej numer konta bankowego:


    Milena Rawska Gabinet Psychoterapii
    Nr rachunku: 86 1050 1025 1000 0092 6121 1669
    Tytułem: dzień, miesiąc, godzina spotkania

  5. Należność za sesję online powinna być zaksięgowana na koncie gabinetu psychoterapii nie później niż na 24 godziny przed umówionym spotkaniem. W przypadku dokonania przelewu później niż na 24 godziny przed terminem wizyty proszę o przesłanie potwierdzenia dokonania płatności na adres mailowy: biuro@gabinetserenity.pl lub za pośrednictwem sms na numer +48 601 235 539.
  6. Osoby rozliczające się w systemie miesięcznym zobowiązane są do uregulowania płatności za sesje terapeutyczne z bieżącego miesiąca najpóźniej w dniu ostatniej sesji przypadającej w danym miesiącu.
  7. Aktualny cennik usług znajduje się na stronie: https://gabinetserenity.pl/cennik/.
  8. Kwota odpłatności za prowadzenie usług psychologicznych i psychoterapeutycznych w gabinecie psychoterapii może być waloryzowana o stopień inflacji. Informacja o zmianach dotyczących płatności zostanie przekazana Klientom z minimum miesięcznym wyprzedzeniem.

§6 Uczestnictwo w sesjach terapeutycznych

  1. Zaakceptowanie warunków współpracy przez Klienta jest równoznaczne z zagwarantowaniem mu przez gabinet psychoterapii stałej pory spotkań z psychoterapeutą (uzgodnione: dzień tygodnia i godziny sesji).
  2. Akceptując warunki współpracy i decydując się na psychoterapię Klient zobowiązuje się do regularnego uiszczania płatności za każdą sesję terapeutyczną, niezależnie od tego, czy jest na niej obecny, czy nie i niezależnie od powodu jej odwołania.
  3. W sytuacjach losowych i braku możliwości odbycia sesji w gabinecie istnieje możliwość przeprowadzenia sesji w formule online (przez komunikator Skype).
  4. Informację o nieobecności na sesji terapeutycznej należy zgłosić najwcześniej, jak to możliwe, albo terapeucie na spotkaniu, albo wysyłając wiadomość sms na numer +48 601 235 539 lub mailem na adres biuro@gabinetserenity.pl
  5. Sesje odwołane przez terapeutę są bezpłatne.
  6. Jeżeli sesja nie odbyła się z przyczyn leżących po stronie Klienta, w tym z powodu sytuacji wymienionych w § 2 pkt 8 i 9, Klient ponosi koszt sesji w wysokości 100% należności.
  7. Nieobecność Klienta na trzech kolejnych sesjach terapeutycznych, bez uprzedniego omówienia powodów jego absencji z terapeutą, jest równoznaczna z przerwaniem procesu terapeutycznego.

§7 Zasady bezpieczeństwa sesji online

  1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa sesji prowadzonych za pośrednictwem komunikatora Skype, zarówno psychoterapeuta, jak i Klient zobowiązują się do:
    1. korzystania wyłącznie z komputerów, na których zainstalowany jest aktualny i legalny system  operacyjny, oprogramowanie antywirusowe (np.: arcabit, avast, kaspersky, ESET) oraz najnowsza wersja komunikatora Skype,
    2. korzystania z profili na platformach komunikacji internetowej (np.: Skype, konto pocztowe, konto Google itp.) w sposób bezpieczny, a w szczególności do:
      • korzystania wyłącznie z zabezpieczonych połączeń internetowych,
      • ustawienia hasła do komputera oraz do tych profili, z których korzystają w trakcie sesji online,
      • zabezpieczenia sprzętu oraz haseł przed dostępem osób trzecich,
    3. zabezpieczenia danych znajdujących się na komputerze oraz na serwerach platform internetowych lub tych portalach, na których umieszczone zostają materiały po sesji przed dostępem osób trzecich; w szczególności ma to zastosowanie do zapisów rozmowy tekstowej chat za pośrednictwem Skype oraz notatek przesłanych mailem,
    4. zapewnienia bezpieczeństwa nagrań, które zostaną zarejestrowane w trakcie trwania sesji terapeutycznej; standardowo wideorozmowy nie są w żaden sposób nagrywane, ani też automatycznie zapisywane na dysku; nagranie sesji każdorazowo wymaga obopólnej zgody.
  2. Zarówno Klient, jak i psychoterapeuta zobowiązują się do przestrzegania zasady, że w trakcie trwania sesji w pomieszczeniu, w którym prowadzone jest spotkanie, nie mogą przebywać osoby trzecie. Udział innych osób w sesji dopuszczalny jest wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i tylko po wcześniejszym uzgodnieniu tego z psychoterapeutą.
  3. Klient przyjmuje do wiadomości, że usunięcie danych z komputera nie jest nigdy działaniem zapewniającym stuprocentową pewność, że nie mogą one zostać odzyskane – dotyczy to dokumentów tekstowych, zapisów rozmów przez chat Skype, nagrań z sesji, itp. Jeśli klient zdecyduje się sprzedać lub odstąpić drugiej osobie komputer, z którego korzystał na potrzeby sesji, w celu zapewnienia bezpieczeństwa: poszuka dodatkowych opcji czyszczenia dysku, zachowa go w bezpiecznym miejscu lub zniszczy w sposób trwały.
  4. Psychoterapeuta zobowiązuje się nie odsprzedawać ani nie przekazywać osobom trzecim komputera, z którego korzysta w czasie sesji. Jeśli zajdzie taka potrzeba, twardy dysk komputera zostanie zniszczony w sposób trwały.
  5. Psychoterapeuta nie bierze odpowiedzialności za stabilność oraz bezpieczeństwo systemów komunikacji Skype, serwerów pocztowych oraz połączenia telefonicznego, czy innych platform cyfrowych, wykorzystywanych do przekazywania danych. Odpowiedzialność za stabilność i bezpieczeństwo tych serwerów zapewniana jest przez dostawców tych usług.
  6. Klient podejmując z psychoterapeutą kontakt online zgadza się na korzystanie z zewnętrznych dostawców usług, zna oraz akceptuje regulaminy i politykę bezpieczeństwa tych dostawców, zdaje sobie sprawę z ewentualnego ryzyka i będzie stosował się do zasad minimalizowania tego ryzyka, w szczególności do zasad określonych przez niniejszy Regulamin.
  7. Każda ze stron zobowiązana jest do zapewnienia na czas trwania sesji online stabilnego połączenia internetowego. Jeżeli sesja online nie będzie możliwa do zrealizowania z przyczyn leżących po stronie Klienta, jest on zobowiązany do uiszczenia pełnej opłaty za nią. Jeżeli sesja online nie będzie możliwa do zrealizowania z przyczyn leżących po stronie terapeuty, spotkanie zostanie przełożone na najbliższy dogodny dla obu stron termin, bez konieczności ponoszenia przez Klienta dodatkowych opłat.

§8 Wymagania techniczne

  1. Wymagania techniczne niezbędne do prowadzenia rozmowy przez komunikator Skype opisane są na stronie: https://support.skype.com/pl/faq/FA10328/jakie-sa-wymagania-systemowe-skype-a.

§9 Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu

  1. Regulamin obowiązuje od dnia 01 stycznia 2024 r. i może ulec zmianie.
  2. Klient korzysta z psychoterapii na zasadach i zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. W przypadku powstania sporu strony będą dążyć do polubownego rozwiązania sprawy.
  4. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

Warszawa, 1 stycznia 2024 r.

(poprzednia wersja Regulaminu znajduje się tutaj)

Klauzula informacyjna dla Klientów

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679  – dalej jako „RODO”, przekazujemy następujące informacje na temat przetwarzania danych osobowych Klientów Milena Rawska Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego SERENITY.

Administrator

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Milena Rawska Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego SERENITY z siedzibą w Warszawie (01-911) przy ul. H. Ch. Andersena 6/93, adres e-mail: biuro@gabinetserenity.pl, tel. kom.: +48 601-235-539.

Cele i podstawy prawne przetwarzania

  1. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbędzie się w następujących celach:
    • zawarcia i realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 2016/679  – dalej jako „RODO”, a dane gromadzone w trakcie konsultacji i psychoterapii, na podstawie Pani/Pana pisemnej zgody (art. 9 ust 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie;
    • wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających m.in. z przepisów o podatkach i rachunkowości tzn. rozliczenie finansowe i podatkowe (np. wystawienie faktury, rachunku, prowadzenie dokumentacji księgowej) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    • ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami z tytułu zawartej umowy, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f i art. 9 ust. 2 lit. f RODO;
    • kontaktowania się z Panią/Panem w sprawie realizacji umowy np. aby potwierdzić rezerwację bądź odwołać lub przełożyć termin wizyty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest kontakt w celu realizacji umowy.

Odbiorcy danych

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne (serwis oprogramowania, hosting skrzynek mailowych, hosting serwerów), prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Panie/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Okres przechowywania

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania umowy, a następnie przez czas przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.
  2. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych (np. faktury) będą przechowywane przez okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
  3. Dane przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane przez czas realizacji umowy lub krócej jeśli wycofa Pani/Pan wcześniej zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Prawa osób fizycznych

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
    • dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
    • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    • wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu;
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  2. W celu realizacji swoich praw prosimy skierować żądanie pod adres rodo@gabinetserenity.pl lub pocztą na adres siedziby Administratora.

Informacja o wymogu podania danych

  1. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.

Informacja o braku profilowaniu i braku przekazywania danych poza EOG

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu ani nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych zawartych
w korespondencji e-mail prowadzonej z Milena Rawska
Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego SERENITY

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679  – dalej jako „RODO”, przekazujemy następujące informacje na temat przetwarzania danych osobowych zawartych w korespondencji e-mail prowadzonej z Milena Rawska Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego SERENITY.

Administrator

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzeniem korespondencji elektronicznej jest Milena Rawska Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego SERENITY z siedzibą w Warszawie (01-911) przy ul. H. Ch. Andersena 6/93, adres e-mail: biuro@gabinetserenity.pl, tel. kom.: +48 601-235-539. 

Cele i podstawy prawne przetwarzania

  1. Podane przez Panią/Pana w wiadomości e-mail dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia z Panią/Panem korespondencji elektronicznej, w tym odpowiedzi na zadane pytania i udzielenia stosownych informacji, a także ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
  2. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w powyższych celach jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na obsłudze prowadzonej z Panią/Panem korespondencji, dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami.
  3. Jeżeli zwróci się Pani/Pan do nas z prośbą o przedstawienie oferty handlowej, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przesłania odpowiedniej oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO tzn. czynności zmierzające do zawarcia umowy.
  4. Jeżeli jest Pani/Pan stroną umowy zawartej z Milena Rawska Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego SERENITY, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie tej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w celu jej prawidłowego wykonania.

Odbiorcy danych

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne (serwis oprogramowania, hosting skrzynek mailowych, hosting serwerów), prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Państwa danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Okres przechowywania

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi prowadzonej korespondencji, przedłużony odpowiednio o okres wynikający ze związku korespondencji z zawartym stosunkiem prawnym, obowiązkami archiwizacyjnymi, dochodzeniem ewentualnych roszczeń lub innymi obowiązkami wymaganymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Prawa osób fizycznych

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
    • dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
    • wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu;
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Informacja o wymogu podania danych

  1. Podanie Pani/Pana danych osobowych w zakresie imię i nazwisko i adres e-mail jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia korespondencji e-mail. Podanie innych danych w treści korespondencji jest również dobrowolne i zależne od sprawy, z którą zwraca się Pani/Pan do Milena Rawska Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego SERENITY.

Informacja o braku profilowaniu i braku przekazywania danych poza EOG

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.